Posted on

חשיבותם ותפקידם של ההרגלים ביצירת שינוי ובהשגת מטרות

אם יש תחום אחד שיכול לייצור שינוי בחיים, הוא היכולת לייצור הרגלים.

בשורות הבאות אנסה להסביר את הרציונל של השימוש בהרגלים.

Continue reading חשיבותם ותפקידם של ההרגלים ביצירת שינוי ובהשגת מטרות

Posted on

ADHD  ובניית קריירה

בספר גריט שנכתב בשנת 2016 ע"י אנג'לה דאקוורת מציגה המחברת מודל של הצלחה מודל הגריט.

לדבריה להט+ התמדה+ נחישות= הצלחה, היא מחזקת את דבריה במחקרים המצביעים על כך שנוסחה זאת עדיפה במקרים רבים על כשרון.

מרכיב הלהט בנוסחה מתחבר לצורך בכך שלאדם תהיה תשוקה למה שהוא עושה כחלק מנוסחת ההצלחה.

אם הדבר נכון לכלל האוכלוסייה על אחת כמה וכמה הוא נכון לגבי אנשים עםADHD  . ADHD זקוקים לעניין וריגוש כדי שהריכוז שלהם יעלה.

Continue reading ADHD  ובניית קריירה

Posted on

אסרטיביות, ביטחון עצמי  וADHD

 

בחודשים האחרונים פנו אלי מספר מתאמנים עם הצורך לעבוד על האסרטיביות שלהם. בעקבות ההתנסות באימון לפיתוח אסרטיביות החלטתי להפנות זרקאור לנושא חשוב זה.

אסרטיביות הינה אחד המרכיבים הבסיסיים בביטחון עצמי. נתנאל ברנדון העוסק רבות בנושא הביטחון העצמי, מדבר על 6 העמודים של הביטחון העצמי.

Continue reading אסרטיביות, ביטחון עצמי  וADHD

Posted on

על אימון, משחק וADHD – וובינר עם אריה מליניאק

s"החיים הם משחק ובני אדם לא מתחלקים לגאונים ומטומטמים אלא לשחקנים וצופים. עלו למגרש. זרקו לסל. לפעמים הכדור נכנס, לפעמים הכדור לא נכנס. אל תפסיקו לזרוק כי בסוף זה ייכנס."

הוובינר יתקיים ביום ה' 7/6/18

Continue reading על אימון, משחק וADHD – וובינר עם אריה מליניאק

Posted on

5  דרכים איך לעשות דברים עד הסוף

אחד הנושאים שבו אנשי הADHD מתקשים במיוחד הוא לסיים משימות, אנשים אחרים אולי לא יבינו זאת אבל אין ספק שקושי זה יוצר בעיות רבות בעבודה, בבית, בזוגיות. ריכזתי עבורכם 5 דרכים שיאפשרו לכם אם לא להעלים אז לפחות לצמצם את ממדי הבעיה.
קודם כל חשוב להבין איך זה עובד יש שני סוגי משימות: המשימות המדליקות והמשימות המשעממות.

Continue reading 5  דרכים איך לעשות דברים עד הסוף

Posted on

וובינר יצירת הרגלים- מה הם? מה חשיבותם? ואיך יוצרים הרגלים – מרצה ראובן סדן

מהו  הרגל?הרגל הוא פעולה שאנו עושים כחלק מסדר היום שלנו, באופן כמעט אוטומטי ומבלי להתלבט כל פעם מחדש האם לבצע אותו או לא. הרגל לדוגמא הוא צחצוח שיניים, אנחנו מצחצחים שיניים כל בוקר (וכל ערב) ואיננו חושבים כל בוקר מחדש האם לצחצח או לא, האם לעשות זאת מאוחר יותר וכו'. אנחנו עושים זאת על אוטומט.

Continue reading וובינר יצירת הרגלים- מה הם? מה חשיבותם? ואיך יוצרים הרגלים – מרצה ראובן סדן

Posted on

וובינר – אפליקציה למימוש הפוטנציאל עם ד"ר בטי שרייבר

אפליקציות עוקפות קושי בקריאה ובכתיבה

עבור מתבגרים ומבוגרים עם הפרעה בקשב ובלמידה

וובינר עם ד"ר בטי שרייבר

Continue reading וובינר – אפליקציה למימוש הפוטנציאל עם ד"ר בטי שרייבר

Posted on

וובינר – ניהול זמן עם הפרעת קשב קשיים ודרכי התמודדות עם ראובן סדן

זמן הוא הנכות הכמעט בלתי נראית הפוקדת את אלו עם ADHD" בארקלי

אחד הגורמים החשובים להצלחתנו הוא ניהול זמן. בהרצאה נבין את הקשיים בניהול זמן אצל אנשי הADHD, נלמד על עקרונות לניהול זמן, טיפים ,כלים  ויצירת הרגלים לניהול זמן.

מרצה – ראובן סדן, מנהל מיקוד להצלחה – אימון ADHD, מנהל ICA בית ספר להכשרת מאמנים לADHD. מאמן אישי למתבגרים, מבוגרים, ויזמים עסקיים עם  ADHD מנחה קבוצות אימון ומרצה.

Posted on

מודל לפיתוח סמכות הורית לADHD וובינר עם אריה טבעון פסיכולוג

מודל לפיתוח סמכות הורית לADHD וובינר עם אריה טבעון פסיכולוג

החיים בעידן  פוסט-מודרני, מהווים אתגר בהבנת וקבלת הסמכות והמנהיגות,הדבר בא לידי ביטוי בנושא ההורות, ניהול ומנהיגות.

לשיחה אודות הסמכות ההורית יתארח בוובינר חבר , אריה טבעון איש מקצוע בולט בתחום הטיפול. בשיחה נתמקד  בסמכות השלימה ,מודל מיוחד ומרתק שהוא פיתח להתמודד עם הורות וחנוך ילדינו. להמשך

Continue reading מודל לפיתוח סמכות הורית לADHD וובינר עם אריה טבעון פסיכולוג