Posted on

ADHD וספורט בימי קורונה

במהלך השנים כתבתי רבות על חשיבות הספורט לכל אדם בכלל ולADHD בפרט.

בתקופה זאת שחלקנו הגדול סגורים בבתים ונמצאים במתח הפעילות הגופנית חשובה שבעתיים.

בריאות אם בימים רגילים פעילות הגופנית חשובה  לשיפור בבריאות, בסיבולת לב ריאה ובשמירה על המשקל . הרי בימים אלו שאסור לצאת מהבית ורובנו יושבים מול המחשב ו/או הסמרטפון/ טלוויזיה. חשוב מאד לחלץ את העצמות.

Continue reading ADHD וספורט בימי קורונה
Posted on

וובינר מינדפולנס וADHD

בשנים האחרונות למדתי ויישמתי את המינדפולנס בחיי, האתגרים הבריאותיים שאיתם אני מתמודד וההקלה שהמינדפולנס נותן לי גרמו לי להעריך מאד את הגישה הזאת, בנוסף גם השפעתו על אנשים עם הפרעת קשב וריכוז. לכן בחרתי לפתוח את סדרת ההקלטות עם נושא המינדפולנס.
מרצה ניר קראוזה מנחה קבוצות ומאמן‏ ב-‏מיינדפולנס להפחתת לחצים – Mbsr

מראיין ראובן סדן מאמן מתבגרים מבוגרים ויזמים. מנכ"ל ICA בית ספר להכשרת מאמנים

Continue reading וובינר מינדפולנס וADHD
Posted on

10 עקרונות להתמודד עם ADHD בימי קורונה

לפני כשבועיים חזרתי מטיול בטנריף ספרד, שבוע אחרי שחזרתי יצאה ההוראה להיכנס לבידוד לכל מי שחזר מספרד וכך מצאתי את עצמי בבידוד  יותר משבוע. התקופה הזאת היתה מאתגרת הן מהבידוד עצמו והן מהעובדה שאני באוכלוסיית סיכון עקב מחלתי. איך לייצור סדר יום במקביל לחששות מהלא ידוע.

בימים האחרונים ניסיתי לסכם מה אני למד מהתקופה הזאת והשלכותיה לאנשים עם ADHD.

Continue reading 10 עקרונות להתמודד עם ADHD בימי קורונה